Szanowny Kliencie!


Castorama Polska Sp. z o.o. dokłada najwyższej staranności, by produkty z jej oferty oraz świadczone w sklepach usługi były najwyższej jakości oraz spełniały oczekiwania Klientów.

W naszych sklepach, oprócz szerokiego wyboru produktów i usług, znajdziesz również fachową pomoc naszych doradców, a w dziale serwis będziesz miał możliwość sprawdzenia prawie każdego produktu z naszej oferty. Zwróć uwagę, że zapewniamy Ci bezpieczeństwo zakupów - kupujesz tyle ile potrzebujesz: niewykorzystane produkty możesz nam zwrócić w dowolnym czasie (zobacz nasze zobowiązania).

Pamiętaj, że każdy produkt sprzedany w naszej sieci objęty jest ochroną wynikającą z przepisów prawa w przypadku wystąpienia wady. Niektóre produkty posiadają dodatkową ochronę producenta wynikającą z gwarancji.
Udostępniliśmy opis zasad Polityki Handlowej oraz zobowiązań wobec Klientów, tak aby zasady współpracy były Państwu powszechnie znane.


Nagrody:

Premium Brand - marka wysokiej reputacji
Projekt badania reputacji Premium Brand odbywa się od 2006 roku. Nagrody wysokiej reputacji przyznawane są markom, firmom i spółkom giełdowym na podstawie badań. W przypadku marek są to badania wśród konsumentów, prowadzone przez SMG/KRC MillwardBrown.
W 2010 Castorama Polska zdobyła godło Marki Wysokiej Reputacji, w kategorii marketów budowlanych.

Jakość Obsługi - wybór konsumentów
Konsumenci po zalogowaniu się na portalu www.jakoscobslugi.pl mogą przyznawać oceny i wpisywać komentarze na temat jakości obsługi w odwiedzanych przez nich miejscach. Raz w roku, oceny te są podsumowywane, a na ich podstawie tworzony jest ranking (TOP 100 Najbardziej przyjaznych firm w Polsce). Najlepiej ocenianym miejscom przyznawane jest godło Jakości Obsługi.
W 2010 Castorama Polska zdobyła godło Jakości Obsługi, w kategorii marketów budowlanych.

Produkt Roku - wybór czytelników
Czytelnicy Reader’s Digest, co roku (od sześciu lat) mogą wziąć udział w internetowej ankiecie, która ma na celu wytypowanie najczęściej kupowanych produktów. Kwestionariusz ankiety rozsyłany jest do skrzynek e-mailowych czytelników Reader’s Digest, a uzyskane wyniki opracowywane są przez firmę Estymator.
W 2010 Castorama Polska zdobyła godło Produkt Roku 2010, w kategorii sieci marketów budowlanych.

Najważniejsze fakty z historii Castoramy:

1969 Założenie Castoramy we Francji przez Christiana Dubois
1994 Założenie Castorama Polska Sp. z o.o.
1997 Otwarcie pierwszego sklepu Castoramy w Polsce - Warszawa Włochy
1998 Otwarcie sklepów w Poznaniu i Katowicach
1999/
2001 Otwarcie dziewięciu kolejnych sklepów Castorama (dwóch we Wrocławiu, drugiego w Warszawie oraz sklepów w Katowicach, Szczecinie, Sosnowcu, Gorzowie Wlkp., Bydgoszczy i Częstochowie)
2002 Grupa Kingfisher plc przejmuje 100% udziałów w Castoramie
2002/
2005 Otwarcie siedemnastu sklepów w Polsce ( nowe sklepy pojawiają się m.in. w Rumii, Legnicy, Chorzowie, Wałbrzychu, Lubinie i Rzeszowie )
2006Castorama Polska wprowadza na rynek sieć sklepów Brico Depot
2007/
2008 Otwarcie kolejnych sklepów Castorama ( m.in. w Żorach, Słupsku, Raciborzu, Koszalinie, Tarnowskich Górach i Zgorzelcu)
2009 Otwarcie kolejnych sklepów Castorama (m.in. Gniezno, Jelenia Góra, Nowy Targ, Przemyśl, Zamość)
2010 Otworzyliśmy trzy kolejne sklepy Castorama (Bytom, Tarnów, Warszawa) w nowym, ewolucyjnym formacie handlowym i kolorystycznym.
2011 Dalszy, dynamiczny rozwój firmy. Kolejne otwarcia już wkrótce...

Kontakt

Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek: 7:00 - 21:00

Sobota: 8:00 - 20:00

Niedziela: 10:00 - 20:00

powrót

Sklepy powiązane