TK Maxx rozgości się w Gemini Park Tarnów
Mocne otwarcie roku w działaniach leasingowych Gemini Park Tarnów. Oferta centrum handlowego już wkrótce wzbogaci się o TK Maxx.
Gemini Park Tarnów nie ustaje w dynamicznym rozwoju swojej oferty. Po niezwykle udanym sezonie otwarć, jaki miał tam miejsce pod koniec 2021 roku, teraz obiekt może dopisać kolejny sukces w dziale najmu.
Już wkrótce w największym centrum handlowym we wschodniej Małopolsce zadebiutuje pierwszy w regionie sklep TK Maxx. Umowa, w której pośredniczyła firma doradcza Colliers, właśnie została podpisana. TK Maxx zajmie w Gemini Park lokal o powierzchni ponad 2100 m kw., dołączając tym samym do grona największych najemców tarnowskiego obiektu.
– Gemini Park Tarnów to obiekt, który postrzegany jest przez marki jako niezwykle atrakcyjny leasingowo, zarówno ze względu na silną pozycję regionalnego lidera wśród centrów handlowych, jak i z powodu niezwykle szerokiego otoczenia konsumenckiego, na którym działa. Obiekt leży w sąsiedztwie sześciu osiedli, zamieszkałych przez około 45 tys. osób, a cała strefa oddziaływania galerii obejmuje ponad 700 tys. klientów, z czego 60% z nich dojeżdża spoza Tarnowa. Ten ogromny potencjał dostrzegła sieć TK Maxx, wybierając na swój lokalny debiut właśnie ten obiekt. Jestem przekonana, że siła przyciągania centrum handlowego, która już teraz jest ogromna, jeszcze się zwiększy po otwarciu TK Maxx – mówi Katarzyna Kamińska-Nobis z firmy doradczej Colliers.
– Dzięki dołączeniu nowego, znanego najemcy, Gemini Park nie tylko wzmocni ofertę w strategicznych dla swojego pozycjonowania segmentach, takich jak moda, wyposażenie wnętrz czy zdrowie i uroda, ale także wspólnie z TK Maxx zapewni konsumentom dostęp do światowych marek i produktów od słynnych projektantów, nieobecnych dotąd na lokalnym rynku – dodaje.
TK Maxx to europejska sieć sklepów działająca w oparciu o model off-price, który polega na sprzedaży znanych marek w cenach do 60% niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie. Sieć wyróżnia niezwykle szeroka i zróżnicowana oferta, w której znaleźć można ubrania damskie, męskie i dziecięce, a także obuwie, akcesoria i produkty do domu. W propozycji sieci nie brakuje wschodzących marek, jak i doskonale znanych topowych brandów, w tym tych z metką słynnych projektantów.
– Rozwój oferty Gemini Park w oparciu o unikalne marki, a także sklepy lokalnie dostępne wyłącznie w naszym obiekcie jest naszym leasingowych priorytetem. Pozwala nam to na budowanie jeszcze większej przewagi rynkowej obiektu, a także na tworzenie wyjątkowych destynacji zakupowych, które przyciągają klientów nie tylko z Tarnowa, ale z całej Małopolski – mówi Joanna Zemczak, Head of Lease w Gemini Holding.
– Planowane otwarcie TK Maxx idealnie wpisuje się w tę strategię, wzmacniając wizerunek Gemini Park jako stale rozwijającego się centrum modowo-lifestylowego, atrakcyjnego zarówno dla dużych, międzynarodowych sieci, szukających godnego zaufania partnera, jak i dla klientów poszukujących mody w najlepszym wydaniu – dodaje.
Umowa z TK Maxx to kolejna tak duża inwestycja w Gemini Park. Koniec roku przyniósł tu otwarcie aż 5 nowych sklepów. W sumie nowi najemcy zajęli 3,1 tys. m kw. Wśród nich można było znaleźć takie marki jak HalfPrice, PUMA, Lee Cooper, kaes oraz Homla.
– Oferta Gemini Park rozwija się niezwykle dynamicznie. Dziś mocno skupiamy się na modzie jako fundamencie tutejszego tenant-mixu, jednocześnie jednak sięgamy przy tym po marki, które dopasowują się do aspirującego klienta Gemini Park, spragnionego nowości, ale także dostępu do najlepszych brandów znanych z największych galerii w Polsce. 100% ostatnich umów zawarliśmy z nowymi na naszym rynku markami, które dostrzegły olbrzymi potencjał regionu. To ogromy sukces – mówi Zbigniew Nowak, dyrektor Gemini Park Tarnów.
Po stronie Gemini Park Tarnów proces negocjacji umowy najmu wspierał adwokat Paweł Szulc z Kancelarii KPRF Law Office. – Umowa najmu została zawarta na wiele lat z opcją jej dodatkowego przedłużenia, co wymaga zaimplementowania odpowiednich regulacji, na okoliczność nowych wyzwań rynkowych w przyszłości. Przy tak znaczących podmiotach rynku retailowego, cele stron niewątpliwie się zazębiają, a zatem w procesie negocjacji kluczowe jest wypracowanie kompromisu, który pozwoli w bezpieczny i płynny sposób realizować te cele, co w rezultacie przyniesie wymierne korzyści dla obydwu podmiotów jako partnerów biznesowych realizujących wspólne a nie rozbieżne cele – tłumaczy.