Reserved

RESERVED: Nowa kampania SS24

Obowiązuje od: 15.03.2024

Reserved Spring 2024 Campaign – nowy początek

Wiosna to pora roku, w której ochoczo szukamy motywacji do zmian. Dlaczego by więc nie wprowadzić ich również w garderobie – sięgnąć po nowe materiały, fasony, a z aktualnych trendów wybrać coś, co doda stylizacjom świeżości. Zwłaszcza że te na wiosnę 2024 zdecydowanie pchają ku takim krokom. Najnowsza kolekcja Reserved to nie tylko najgorętsze tendencje na wyciągnięcie ręki, ale też praktyczne rozwiązania na co dzień.

Lekkość, światło i woda to główne hasła przyświecające damskiej odsłonie wiosennej kolekcji Reserved. To pierwsze objawia się zarówno w jasnej palecie kolorystycznej – bazującej na odświeżonej gamie neutralnych i jasnych kolorów, rozbielonych pasteli, ale także w doborze lekkich tkanin, które zapewniają komfort noszenia i podkreślają płynność sylwetki. Efekt wody uchwycony został w połyskujących i lejących się na sylwetce satynach, delikatnych półmatowych cekinach i drobnych cyrkoniach, a odbijane przez nie światło ginie w kontrastujących z nimi matowych, haptycznych strukturach swetrów, plecionek, spranym denimie i skórze. Ten sam zamysł doskonale widać w butach i torebkach. Projektantom zależało na stworzeniu sylwetek, które będą odpowiednie zarówno na dzień, jak i bardziej wieczorowe okazje. – Kolekcję stworzyliśmy z myślą o kobiecie nowoczesnej i aktywnej, ceniącej sobie ponadczasową, swobodną elegancję oraz zainspirowaną najnowszymi trendami na wiosnę 2024 – podsumowuje Karolina Czajkowska, Artistic Director w dziale Reserved Ladies.

W tym sezonie w Reserved męska sylwetka skupiona jest na wygodzie z zachowaniem eleganckiego DNA. – Ten kontrast między klasyką a nowoczesnością stanowi centralny punkt kolekcji, który idealnie wpisuje się w obecne trendy mody męskiej – podkreśla Nicol Hanebach, Junior Head Designer. Efekty? Połączenie elementów smart workwear, jak chociażby zwiększona funkcjonalność ubrań (techniczne materiały, dodatkowe kieszenie, sportowe detale), z trendem na fluid tailoring, czyli luźnymi formami i lekkimi materiałami. Górne części garderoby są zaokrąglone, poszerzone, a doły dzielą się na te bardziej dopasowane, z krótszą nogawką i te luźniejsze. Warto również zwrócić uwagę na pojawiające się w tym sezonie bliźniacze sety jak T-shirt i kardigan z tej samej dzianiny. A wszystko to zamknięte w świeżej palecie kolorystycznej, która w tym sezonie budowana jest na chłodnej, pastelowej tonalności domkniętej neutralnymi odcieniami. Jeśli chodzi o dodatki, projektanci zadbali o jakość premium w przypadku butów (dominuje skóra i zamsz), uniwersalność (sneakersy pasujące do każdej stylizacji) i spory wybór toreb z funkcjonalnymi detalami.

Nadejście wiosny u każdego wywołuje dziecięcą radość. A w najnowszej kampanii Reserved Kids pod hasłem Urban Joy widać to gołym okiem. Tak jak w damskiej i męskiej sesji, tłem jest miasto. A sylwetki są wręcz skrojone do eksplorowania miejsc do zabawy i poszukiwania pierwszych oznak tak bardzo wyczekiwanej pory roku. – Propozycje na wiosnę 2024 stworzyliśmy, bazując na najnowszych trendach, nie zapominając o wygodzie, która jest podstawą kolekcji dziecięcej – dodaje Karolina Wilczewska, Lead Head Designer. Dominuje tu lekkość, gra kontrastów i jasna paleta barw. I to właśnie jednolite odcienie – od świeżych pasteli po intensywniejszą czerwień, wychodzą na pierwszy plan. Nieco mniej jest printów, za to pojawia się błysk i różnokolorowe sprania. Uwagę zwracają również detale w klimacie grunge jak przetarcia na swetrze czy trampki z motywem bandany. Nie zabrakło też typowych dla sezonu wiosennego dodatków – kapeluszy oraz czapek opatrzonych minimalistycznymi nadrukami.

Każda z kolekcji na wiosnę 2024 jest już dostępna w sprzedaży w salonach, online oraz w aplikacji Reserved.

powiadom znajomych