Jestem PEŁNIĄ. Dla siebie. Tak jak Ty – Ambasadorska kolekcja biżuterii NOSOWSKA x W.KRUK.
Obowiązuje od: 20.10.2025
PEŁNIA to unikalna całość złożona z wielu cząstek. Jest zapisem przebytej drogi i przeżytych emocji, akceptacją tego, co w sobie nosimy. Tak o wewnętrznej harmonii opowiada ikona polskiej sceny muzycznej i nowa ambasadorka W.KRUK Katarzyna Nosowska w niezwykle symbolicznej kolekcji biżuterii PEŁNIA, którą wraz z marką prezentuje w jubileuszowym roku 185-lecia.
Pełnią siebie
Każdy z nas tworzy własną opowieść, wypełnioną różnorodnymi doświadczeniami, emocjami i wyborami – symbolami unikalności i autentyczności. To wartości, które W.KRUK szczególnie podkreśla w jubileuszowym roku 185-lecia, zapraszając do współpracy Katarzynę Nosowską, ikonę polskiej sceny muzycznej, autorkę tekstów, niepowtarzalną osobowość. Artystka konsekwentnie i niezwykle świadomie łączy rockowe brzmienia z ogromną wrażliwością. Wyrażając słowami najgłębsze emocje, tworzy ponadczasowe utwory, które towarzyszą na różnych etapach życia, łącząc pokolenia. Ambasadorska kolekcja biżuterii NOSOWSKA x W.KRUK jest odniesieniem do osobistego, a zarazem uniwersalnego procesu zrozumienia i wewnętrznej akceptacji.
Spełnienie
W kampanii obok twórczyni kolekcji występuje Jej syn, Mikołaj Krajewski. Jego obecność w opowieści podkreśla relację każdego z nas z drugim człowiekiem, bliskość i odrębność w jednym. Wskazuje również na inkluzywny charakter biżuterii i przesłania.
Biżuteria, która dopełnia
Kolekcja PEŁNIA to wizja artystki – bliskich jej motywów, wartości, stylu, wyrażona językiem biżuterii przez zespół Projektantek W.KRUK. Jej wiodącym motywem jest kula zinterpretowana na wiele sposobów: poprzez zwielokrotnienia na poszczególnych elementach, łączenia faktur, różne wielkości, wprowadzenie koloru. To biżuteria o wyrazistym, nowoczesnym designie. Kontrastowa struktura, przypominająca surową, chropowatą powierzchnię księżyca, łączy się z gładkimi, lśniącymi elementami, tworząc intrygujące zestawienia. Zdobią ją grawerunki, w których Twórczyni zanotowała przesłania kolekcji (JESTEM PEŁNIĄ oraz W PEŁNI SOBĄ). Biżuteria została wykonana z rodowanego mosiądzu, pokryta srebrem oraz kolorową emalią. Łączy to, co tylko pozornie odległe i sprzeczne. Kolekcja jest złożona z naszyjników – z pojedynczą kulą na długim łańcuchu, jak i z tworzących całość wielu kul, pierścionków i sygnetów do noszenia samodzielnie lub po kilka na raz, kolczyków i nausznic, bransolet, a także uzupełniających dodatków: broszki – szpilki zakończonej dwiema kulami, spinek do włosów z rodowaną kulą oraz przypinki z hasłem ‘JESTEM PEŁNIĄ’. Każdy z tych elementów jest symboliczną częścią całej historii – fragmentem, który w połączeniu z pozostałymi tworzy pełnię.
Biżuteria z kolekcji jest uniwersalna i inkluzywna – poszczególne elementy są uniseksowe, do noszenia według własnych interpretacji, na własnych zasadach. W kampanii na swój sposób interpretuje je Mikołaj Krajewski – syn Ambasadorki.
W jubileuszowym roku 185-lecia kolekcja PEŁNIA NOSOWSKA x W.KRUK symbolizuje unikalność, która jest cechą charakterystyczną W.KRUK. Marka znana z wyrazistej i bardzo różnorodnej biżuterii ceni oryginalny design i hołduje sztuce rzemiosła jubilerskiego, niezmiennie eksperymentując zarówno w zakresie projektów jak i wytwórstwa biżuterii.
Biżuteria z ambasadorskiej kolekcji PEŁNIA NOSOWSKA x W.KRUK dostępna jest w salonach oraz sklepie internetowym wkruk.pl od 20 października br.