Maxi Zoo: Obniżamy ceny na dobre!
Maxi Zoo wprowadza nową politykę cenową pod hasłem „Obniżamy ceny na dobre”. Kluczowe założenia nowego programu to korzystne i stabilne ceny w każdym kanale sprzedaży. Od teraz w sklepach stacjonarnych sieci i w sklepie internetowym będą obowiązywały nowe, obniżone ceny na wybrane produkty dla zwierząt, a liczba artykułów objętych obniżką będzie systematycznie wzrastać!
Maxi Zoo, największa sieć sklepów z artykułami dla zwierząt w Polsce, wprowadza nową filozofię zakupów pod hasłem „Obniżamy ceny na dobre”. Dzięki tej zmianie klienci otrzymają wybrane produkty w niższych cenach regularnych. Sukcesywnie do akcji będą włączane kolejne grupy produktowe. Nowa polityka cenowa oznacza również większą spójność między zakupami online i offline. Niezależnie od tego, czy klient odwiedzi sklep stacjonarny, czy złoży zamówienie przez internet, cena, wybranych grup produktów, pozostaje taka sama. To ważny krok w kierunku rozwinięcia modelu omnichannel, który Grupa Fressnapf konsekwentnie wdraża na rynkach europejskich.
„Obniżamy ceny na dobre, upraszczamy zakupy i wzmacniamy zaufanie klientów. Wiemy, że opiekunowie zwierząt chcą mieć pewność, że kupują w dobrej cenie, bez konieczności czekania na promocję. Dzięki naszej nowej polityce mogą skupić się na wyborze najlepszych produktów i radości ze wspólnego czasu ze swoim pupilem” – mówi Wojciech Kamiński, Dyrektor Zarządzający Maxi Zoo Polska. – „Nasze badania i rozmowy z klientami pokazują jednoznacznie, że coraz większe znaczenie ma dla nich prostota zakupów i przejrzystość. To wzmacnia ich zaufanie, a nam pozwala skoncentrować się na tym, co dla klientów najważniejsze: jakości, profesjonalnych poradach i spójnym doświadczeniu zakupowym” – dodaje.
Stabilne ceny i dodatkowe korzyści
Nowa filozofia cenowa nie oznacza rezygnacji ze wszystkich działań dodatkowych i marketingowych. Sieć nadal będzie prowadzić wybrane akcje specjalne, a także oferować korzyści płynące z programu lojalnościowego Friends m.in. spersonalizowane kupony, ekskluzywne promocje oraz inicjatywy wspierające dobrostan zwierząt.
„Kampania „Obniżamy ceny na dobre” to nie tylko korzystne ceny, ale też przemyślane i dopasowane korzyści dla naszych klientów. Łączymy stabilność cen z elastycznością, która pozwala nam realizować działania skrojone na miarę, angażujące klientów i budujące relacje.” – dodaje Dorota Łyko, Dyrektorka Kategorii Maxi Zoo Polska.
Kontekst rynkowy i znaczenie dla strategii
Zmiana wpisuje się w szersze trendy rynkowe. Klienci oczekują przewidywalności i prostych zasad zakupowych, a stabilne ceny stają się jednym z kluczowych czynników budowania lojalności.
Dla Maxi Zoo Polska to kolejny krok w dynamicznym rozwoju. W 2024 roku sieć zwiększyła liczbę sklepów ze 118 do 145 i odnotowała 25-procentowy wzrost przychodów rok do roku. Wprowadzenie polityki „Obniżamy ceny na dobre” wzmacnia pozycję marki jako lidera w sektorze specjalistycznych sklepów dla zwierząt, łączącego skalę i doświadczenie omnichannel z indywidulanym podejściem do klienta. Jest też
elementem strategii Grupy Fressnapf, która wzmacnia swoją pozycję jako największy omnichannelowy detalista branży pet care w Europie.